Hallinto ja viestintä
Katri Pietilä
AINACOMIN TV-MAINOS VOITTI HOPEAA GOLDEN HAMMER -KILPAILUSSA
AinaCom Oy:n "Olette jonossa" -televisiomainos voitti hopeaa arvostetussa Golden Hammer -mainoskilpailussa Riikassa.
MTV3:lla, nk. prime timessa keväällä pyörinyt AinaComin tv-mainos "Olette jonossa" (www.aina.fi/) kilpaili Golden Hammer - mainosfestivaaleilla (www.hammer.lv) Riikassa ja voitti hopeaa A-5 -sarjassa. Golden Hammer on vuosittain järjestettävä Itämeren alueen suurin mainoskilpailu, johon osallistuu runsaasti arvostetuimpien mainostoimistojen tekemiä töitä. Kilpailun tuomaristo koostui kokeneista mainosalan ammattilaisista eri puolilta Eurooppaa.
"Mainoksemme ironisoi pitkiä jonotusaikoja ja herättää keskustelua kunnon palvelun puuttumisesta. Olemme itse poistaneet kuluttaja-asiakaspalvelustamme nauhoiteautomaatin ja puhelimeen vastaa aina ihminen", toteaa AinaCom Oy:n markkinointipäällikkö Mari Paananen". Jos jonotusaika kestää yli minuutin, lupaamme tiskata asiakkaan tiskit tai tampata matot. Tähän mennessä lupaus on jouduttu lunastamaan vain muutaman kerran", Paananen jatkaa.
Tv-mainos oli osa suurempaa kokonaisuutta, jossa AinaCom lanseerasi uuden peruslupauksensa "Uuden ajan teknologiaa & vanhanajan palvelua. Aina". Tv-mainoksen ja kampanjakokonaisuuden suunnitteli Bob Helsinki.
Lisätietoja antaa:
Markkinointipäällikkö Mari Paananen, AinaCom Oy, puh. 040 737 6054
Aina Group -konserni (www.ainagroup.fi) on kuluttajien ja yritysten viestintäratkaisujen toimittaja, jolla on kaksi liiketoiminta-aluetta: media ja ICT. Medialiiketoimintaa harjoittaa Hämeen Sanomat Oy tytäryhtiöineen ja ICT-liiketoimintaa AinaCom Oy. Konsernin liikevaihto vuonna 2006 oli 97,0 miljoonaa euroa ja henkilöstö keskimäärin kokoaikaiseksi muutettuna 612 henkilöä. Konsernin emoyhtiö on Aina Group Oyj.