Aina Group Oyj - toiminta lakannut                                                                                                      

 

Tiedotus

  

  • Hallinto ja viestintä
    Katri Pietilä

    AINALTA UUDENAJAN TEKNOLOGIAA JA VANHANAJAN PALVELUA

    Aina Group -konserniin kuuluva AinaCom Oy selkeyttää brändistrategiansa ja
    muuttaa kaikki liittymänsä Aina-liittymiksi. Samalla yhtiö ottaa käyttöön
    peruslupauksen "Uudenajan teknologiaa ja vanhanajan palvelua".

    "Palaamme vanhanajan hyvään palveluun mm. poistamalla käytöstä
    nauhoiteautomaatin kuluttaja-asiakaspalvelusta", kertoo toimitusjohtaja
    Jaakko
    Nevanlinna
    . Ainan asiakas pääsee puhelinnumerolla suoraan
    asiakaspalveluhenkilölle, eikä joudu asioimaan näppäilemällä numerosarjoja
    automaattiselle puhelinvastaajalle. Lisäksi yhtiö sitoutuu kuluttajaasiakaspalvelussaan
    nopeaan puhelinpalveluun lupaamalla asiakkaalle ilmaista
    siivouspalvelua, mikäli tämä joutuu odottamaan yli minuutin.

    "Lisäksi lupaan asiakkaillemme, että minulle voi aina soittaa, jos palvelussamme on
    huomautettavaa", Nevanlinna jatkaa.

    Asiakas saa modernin teknologian palvelukseensa vaihtamalla vanhan Armas- tai
    muun matkapuhelinliittymänsä SIM-kortin uuteen Aina SIM-korttiin. Liittymien
    teknologia perustuu Nokia Networks Oy:n toimittamaan matkapuhelinkeskukseen.

    Uusi liittymä mahdollistaa mm. perhepaketin, jossa kotitalouden kaikki
    matkapuhelinliittymät hyödyntävät samaa kiinteähintaista minuuttisopimusta.
    Aina-liittymä tarjoaa matkapuhelinyhteyksien lisäksi käyttäjilleen myös muita etuja,
    joista osa on paikallisten ja osa valtakunnallisten yritysten antamia erikoistarjouksia.
    Ne saa hyväkseen näyttämällä kaupassa puhelimen näytössä näkyvää
    liittymätunnusta.

    Lisätietoja antavat:
    toimitusjohtaja Jaakko Nevanlinna, puh. 0400 445 355
    asiakaspalvelujohtaja Markku Syvänen, puh. 040 868 5500

    Aina Group -konserni (
    www.ainagroup.fi) on kuluttajien ja yritysten
    viestintäratkaisujen toimittaja, jolla on kaksi liiketoiminta-aluetta: media ja ICT.
    Medialiiketoimintaa harjoittaa Hämeen Sanomat Oy tytäryhtiöineen ja ICTliiketoimintaa
    AinaCom Oy. Konsernin liikevaihto vuonna 2006 oli lähes 100
    miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on lähes 700 henkilöä. Konsernin emoyhtiö on
    Aina Group Oyj.

    Tagit: vuosi-2007  
      Takaisin
 

© Aina Group Oy 2017